Saturday, 29 November 2008

New Hobby Maybe

Doin notin much for today,. just teman my mom g pasar.. pastuh follow abah g beli brang-barang kolam ikan die..wah sangat penat! Haha..later that petang aku pon terpaksa tulun abah aku dengan hal kolam ikan die..And tak pasal-pasal aku kene gardening sekali..,at first tu aku buat memang terpaksa, later on aku sendiri yang volunteer nak wat sendiri.Sangat tak sangka yang gardening is fun,.cam buley di uwat hobi jer kan?.and bila ku tegok ikan-ikan yang berenang-renang dalam kolam itu,fuh! besh woo..Dah tu plak kat tepi-tepi kolam tu pulak tersegam indah pokok-pokok yang aku tanam..harharhar,,
(ceh perasan lak). Kekadang law aku tension aku dok kat tepi kolam tuh sambil tengok gelagat kucing ku si bob, sakat arnab kesayangan bapak akuh..haha, gelak besa sey,.yela cuz mereka sgt cumey!!. Ala nanty da balik bangi dah tak jumpe lah menatang-menatang nih..

1 comment:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.

Followers