Friday, 3 July 2009

back again

starting of a new semeseter.
hari pendaftaran dah lepas dan sekarang tinggal tunggu kelas untuk bermula.
gosh! masa hari pendaftaran tuh aku sengaja datang lambat. everything seems fine, sampai lah aku realise yang aku takda slip pra pendaftaran subjek (PPS), hah amek kau, aku tak dibenarkan mendaftar, so aku pon pergilah ke cyber cafe yang terdekat just nak buat PPS bangang tu. oke sangat membazir lah.

then habis mendaftar aku pon balik lah ke rumah aku yang tercinta nun kat sec7 bangi tu.
wee best gila lah this sem duduk rumah sendiri, sangat berbeza dari kene duduk kat hostel buruk KPTM yang dah macam nak runtuh tu. sorry la ye junior2 ku yang kene duduk kat apartment kos murah di bangiladesh tu. kesian korang,.eh kalau nak kua dari hostel tu meh la join rumah saya yang best ni.,hahha.

for collage pulak, um semua nampak biasa je. nothings change, macam makin mantap la sebab parking lot dah bertambah. tapi aku mcam takda harapan je nak dapat parking kat dalam. haish.,tak best nya. lepas ni everything back like usual, bangun pagi-pagi kena pergi kolej and balik petang. malam pon kena study. yela pointer nak kena maintain.

wah taksabar nya nak start kelas.


No comments:

Followers