Tuesday, 29 September 2009

baru aku perasan.

todayclass as usual, and the best part is lecture for arabic class dah habis,.
wow, seronok.

right after class english, aku po lepak lah kat cafe collage,.
it has been awhile aku tak lepak kat cafe tu, yela last time kan fasting.

oke to make th story short, aku duduk melangok kat cafe tuh..
tunggu intan ngan ana gi take away breakfast diorang kan,
sementara aku tunggu, tetiba a rase pelik lah tengok punye lah ramai umat kat KPTM ni.
perasan aku, student campus n tak la ramai mane..

dalam aku memerhati tu,
aku perasan yang diorang punya attire ke kolej tah ape-ape jek..
aku tengok pelik semacam, hah tu yang aku nak bantai gelak.

sedang aku asyik perhatikan bebudak ni,
tetiba Faruq muncul...jeng jeng jeng
ape lagi..
aku pon pangilla dia..
bukan nak tegur ke ape tapi just nak gossip.
bahawasanya, aku dah lame tak spent time kat cafe collage,
thats why la aku tengok bebbudak ni macam pelik je.

bak kate bebudak ni, aku kan rare.

seriously, hari ini aku rasa sangat-sangat nak ketawa tengok gelagat budak-budak collage.

No comments:

Followers