Wednesday, 25 November 2009

semester break 2009

aku sudah selamat sampai ke kampung halaman pada 16 hb,
sekarang aku sudah berada di rumah hampir 2 minggu.
dan tiada apa-apa yang menarik yang berlaku sepanjang aku di rumah.

hidup aku tak lebih seperti suri rumah sepenuh masa,

6:30 : bangun untuk bersarapan bersama adik-adik kesayangan.
8:00 : sambung tido semula.
11:00 : bangun lalu mandi.
12:30 : jemput adik dari sekolah.
13:00 : masak makan tenghari
14:00 : bersihkan sangkar kucing kesayangan dan bagi makan.

itu adalah separuh dari rutin harian aku, aku malas nak sambung lagi sebaba semuanya membosan kan..
aku nak balik kampung, nak jenguk atuk aku. unty dah call cakap conditon atuk aku dah macam teruk..dia dah tak berapa teruk dan makan nya kena orang suap kan, poor atuk.
aku mesti balik kampung. aku nak tenguk atuk, aku sayang atuk aku.

No comments:

Followers