Tuesday, 16 November 2010

Korang Paling Istimewa.


kalau aku pernah buat korang bengang dan bangang, 
harap maaf.
aku insan biasa.

tapi korang tetap kawan aku
and aku akan selalu treasure that,
aku harap kita akan terus
 menjerit, gelak dan melompat sama-sama lagi ye.



from left: asma, sue, aku.


kami sangat camera freak.


so what kalau kami berangan nak jadi rock star?



aku, antara yang paling kuat mengamok.
Tapi still paling gila, bila kena mood.


ini asma die kuat tacing. 
Tapi die baik hati dan salu kena buli.



sue, dia selalu perasan cantik dan selalu yang paling gila.


3 jiwa 1 kepala


through all the hardship, he`s still stand strong behind my back.


we enjoy our friendship.
and also our hardship.


kan gila? 
betul tak?


why so serious?


 he so wanna be rock star.


hatters please back off.
we are doing just fine.

No comments:

Followers