Wednesday, 1 August 2012

Cerita dulu-dulu.

Tiba-tiba teringat masa zaman sekolah,
Latar masa sekitar tahun 2005, masa aku tingkatan 5.
Aku ni budak bandar yang pindah sekolah kampung, ye memang aku dapat the whole school attention masa aku masuk tingkatan 4. Macam spekulasi yang dibuat oleh masyarakat sekolah. Semua orang ingat aku ni nakal dan kena buang sekolah, aduih. Tipikal sangat kan.
Never mind, aku tak kisah pon. Kerana aku ada alasan aku sendri. Any way aku bukan nak cerita life kat sekolah time tu, tapi pengalaman dapat jadi budak popular kat sekolah, Seronok. dulu takda pon org kenal aku, now hui macam selebriti.
Tapi aku tak la bercampur sangat dengan budak lain. Aku cuma bergaul dengan budak kelas je, ok aku budak kelas sains.. Macam lah power sangat tapi aku biasa-biasa je.Nak di pendek kan cerita, aku boleh pulak terada crush dekat highschool hearthrob, gila kaudah la budak tingkatan 6 atas. Aku tak pernah imagine pon die akan perasan aku, but among all aku berjaya la tackle dia. hah memang daring sangat perangai kau time tu, tapi seronok la jadi budak sekolah time tu. Ala-ala Zac Afron dala HSM dgn sape tah awek die tu. Boyfie ni pulak Die ade rupa mix, die memang pon ada mix arab pastu tegap, pengawas bagai, hah die memang sempoi sangat lah.  Degan kejadian itu bertambah lah popular aku,. kami takda nya nak date kat sekolah ke ape. date kat luar hah konon elak kontroversi hihi sebab tu la orang dok nak kepoh sangat pasal kami tapi relationship kami tak lama pon. Setakat sampai lepas SPM je, lepas tu kiteorang buat haluan masing-masing. Bila ingat-ingat balik cerita ni macam tak percaya je kan, semua orang dok admirer die tapi aku pulak yang dapat. Ex girpren die pon dok angen satu badan bila aku dapat dia. hahaha, lawak betul cerita zaman sekolah ni bila teringat.
Sekarang ni hidup dah kena lebih serius mana boleh main-main mcam zaman sekolah dulu.



No comments:

Followers