Saturday, 21 February 2009

can it get even worst?

As usual.,
nothing but a boring and same routine day.
By the way..,
aku baru je habis test week..dwuh,..
seksa sey..
tadi pagi baru habis paper costing.

urm,. tak aw lah dapat score ke tak,.
tak confidence neh,.
and yet even worse.,
paper economy pon mcm hampeh je..

ish..
cuak neh..
law aku tak dapat 'A' urm maty lah..
mesti carry markh aku rendah..

well.,sounds worst is it?
nope!
there is something even worse.,

aku dapat masaalah dengan lecturer BEL,
well subjek english.
huh!
tak taw lah kat mane silap nya,.
im doin just the same like the other class.
cuma time klas ni je aku tak berani nak tidur terang-terangan.

aku takkan dapat lupa kata-kata dia
yang penuh dengan kebencian terhadap aku..

"you r very good in english but you dont show effort to make it even better. so dont blame me if you got low marks for your paper!"

tah ape yang tak kene dengan die tah semalam.,
aku buat je exercise yang die bagi tuh macam biase.
then bile sampai time aku kene present nah!
dush,.
kan dah kene..
tuh yang die melemparkan kata-kata yang agak sini tu kepada aku.

tak ke rase mcm dia dah sumpah aku?
hah nanti kalau cary mark aku rendah cane?
dah lah percentage die 60/40,.
tak ke susah idop aku nanty..

oh tuhan ku!
aku cuba buat yang terbaik.
tapi kenapa begini jadinya..
puas aku mencuba.,
tapi hasil nya tetap sama..
oh..

1 comment:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.

Followers