Friday, 13 February 2009

The Other Side oF mE

ni tyme aku on kat lubey..
wifi Free..
Laptop orang..
pinjam..

urm..
tak pena aku jadi seorang yang pendiam..,
aha..
macam minggu ney..

urm..
banyak mengeluh..
aku tade mood nak cakap ngn roomate aku..
asal tah..
aku yang ngengade nak terase kot,.
hek.,

tapi seyesly aku memang terase!!
asal la dorang mcam memingirkan aku.,
macam aku ni tak wujud je kat bilik tuh..

maka aku pon..
menyebokkan diri dengan training taekwondo ku.
lai pon aku kene prepare tok tournament..
bln 5 nanti,.

ah!
aku da mcm bongok je dok lelame kat bilik tu.
macam kene pulaw pon ade jugak..
mugkin.,
kerana aku tak buley join aktiviti dorang kot..
haha..
contoh nya:
tgk dvd (cm hampeh, buang mase),
pas tuh baca novel.,
merongeng dgn i pod..
da r pasang kuat-kuat sambil nyanyi!
hal ini sedikit sebanyak wat kan aku tak le study..
hampeh tol!!!!!

then,.
aku pon menyebok ar kat bilik orang len..
dalam erti kata lain.,merempat..
aku merempat lah kat bilik Siti Hizana (bukan nama sebenar).
dia adalah seorang kawan..baik.

aku sedeh ney..
nape lah nasib aku mcam nih..
hukhuk..
asma pon cam da tak heran je ngan aku..
yela
aku kan tak best macam ornag lain..
aku takde hobi yang pelik..
tapi aku suke sangat-sanagt bercakap..
ala tapi lebih kepada mengarut..
pelik tak?
tak kan?
mungkin sebab tu la..

dia da boring kot ngan aku yang banyak cakap ni..
salu pon die kat bilik senyap je..
memendam rasa..
tak ta lah ape masalah die..
die tak cakap pon..
sooo aku tak taw..
hahaha...

urm..
die da banyak spend time ngan gus compare ngan aku,..
ta pe r,..
aku tak amek aty pon..
cume sedih jer..

hahaha!!
i dont give a damn..
i dont want to know..
and..
i dont want to care..

Just give me my liFe back!
thank you.





No comments:

Followers