Monday, 5 October 2009

before and after.

this positing is about ape yang dah berlaku sebelum, semasa dan selepas hari lahir aku.

sebelum @ 3 oktober 2009

pada waktu pagi aku ada test statistik
later on aku supposed pergi shah alam untuk open house mak sedare aku pada jam 2.00 petang, tapi aku balik rumah dan terlupa lalu tertidur. bangu-bangun dah pukul 4.00 so aku gelabah dan bersiap juga untuk ke sana. Dan yang lebih malang dan menyedihkan ialah aku terbabas lalu sesat sampai lah ke damansara dan kuala lumpur, oleh kerana aku dah penat dan sangat lapar maka aku pun terus tukar destinasi ke mines. sampai di mines, aku pun terus ke SWEETCHAT untuk makan, the food was nice and delicious, yummy. Kemudian, aku pun terus pergi ke Pet center dan ada intention nak beli guinea pig lagi satu tapi aku ubah pikiran seterusnya balik dan tidur. sebelum tidur kene berger dengan ana dan malam ni dah start dapat wish birthday.

semasa @ 4 oktober 2009

during the morning, banyak dapat text birthday dari kawan-kawan tedekat dan terjauh.
long lost friend aku pun wish jugak on this day,.ibu pun tak lupa wish. Sarapan dengan bebudak rumah makan sandwich and air milo. kemudian online, kemas rumah dan keluar beraya kat cheras rumah unty. next plan lepas beraya ni nak pergi ke rumah wong peter,. oleh kerana nasib tak menyebelahi aku, masa nak keluar dari high way grand saga tuh kereta aku kena gilis orang. OMG sangat terkejut tangan aku pun trembeling, ouh. pulak yang langar tu makcik tua naik viva. ok the process sangat panjang and malas nak cerita, to make it short notthing happen to me just kesian kat kereta ku sebab cat terkopek. Tanpa beputus asa, aku pon meneruskan perjalanan ke Shah alam melalui faderal highway dan terus ke PUNCAK ALAM. Lagi sekali nasib aku tak baik, sesat dan terbababas kt shah alam. Tapi ada bantuan kacemasan dari kawan ana n we manage sampai ke puncak alam 'seriously peter, rumah kau jauh'. walaupun penat bawak kereta jauh-jauh untuk sampai kepuncak alam tuh tapi berbaloi sebab makan kat umah peter best! ok, lepas makan lepak-lepak and sambung makan lagi untuk second round dan barulah bergegas pulang. sampai rumah baru perasan aiman ada hantar text birthday.,sweet sangat. dah besar rupenya adik aku tu.

selepas @ 5 oktober 2009

pagi ni bangun awal, dan tak sarapan sebab puasa. so terus pergi kolej dengan suka hati nya sebab awal datang. dapat parking depan pintu kolej, kemudian terus pergi ke kelas dan belajar seperti biasa. ape yang sangat mengharukn ialah semua classmate nyanyi lagu birthday kat aku and intan..ah korunk buat aku terharu..gosh mesti muka aku blush tadi. ahahaha abah ngan ucu pon wish birthday hari ni walaupon lambat.. oke malam ni pulak nak kena siap kan benda-benda meeting untuk hari rabu. well rabu ni ada blood donation taw and aku nak participate.

No comments:

Followers