Saturday, 24 October 2009

senyum kambing

kenapa ada sesetengah orang memang tak reti bahasa, yes. perlu kah aku ulangi, tak paham bahasa. kan aku dah kata, kau dan aku dah takde pape. elek.nothing.fininsh lah. ieuw, dumdum sungguh.
dah la at first kau yang nak sangat aku dump kau, sekarang terhegeh-hegeh nak berkawan dengan aku, tak cukup dengan itu, dah la aku ni sangat menyampah dengan awek kau tu kan, ish senag-senang je die nak menyamar jadi tah sesiapa je lahkan nak kawan dengan aku.
tolong la, aku geli dan rimas sangat-sangat. sebenarnya kan tindakan kamu berdua tu menampakkan lagi kebodohan dan kejahilan korang . aku tawu korang bedua mabuk cinta and dah nak plan pon kawin and nak engaged what so ever,iye-iye i get your point. aku takan dan tanak serta takhingin kan kau lagi..
so a big cheers to your awek or tunang in the making kan.,kerana you are not my type! please.

No comments:

Followers