Sunday, 16 January 2011

membebel cikit.

life starts as usual,
new semester and yet new classmates.
pejam celik je dah 3 tahun setengah aku mastautin di bangi.
dan ini adalah tahun terakhir aku di bangi.

selama 3 tahun ni banyak dah pembangunan yang di hadapi banda baru bangi,
warta dah semakin maju dan jalan belakang section 15 tu pon dah berturap.
tapi yang malang nya, wireless di hostel masih kekal sama,
di tahap lembap yang teramat.
rasa nya macam duduk di dalam hutan, kerana tiada liputan dengan dunia siber.
ala-ala cerita castaway tu,. tapi itu dunia luar. kes aku ni lain sikit.

junior-junior dah semakin bertambah, yang skema mahu pon yang glam.
what ever it is, aku dah senior so i dun give a damn.
and kucing-kucing hitam kat hostel tu semakin banyak.
entah lah, aku pon tak tawu ape yang aku tulis ni.
to make it short, bangi dah ada improvement but it takes about 3 years time.
and the best part is! aku dah nak grad(maksudnya aku dah senior la), wtv.

last shout;
enjoy your time yalls, and sure you will be missing it.

lokasi; mcd warta.
where else aku nak lepak.

No comments:

Followers