Wednesday, 14 January 2009

Beban Yang Semakin Berat

kali ini aku online di kafe siber di kulej..
sebab laptop aku tak dapat akses ke wifi free di hostel.
tensen nie.,

hari-hari aku di kolej maseh sama seperti selalu.,
tapi,
bebanan sebagai pelajar kian terasa
apabila,
assiment aku semakin bertambah,
kuiz semakin dekat,
dan tak lama lagi pulak adalah test.,
hui..,
da nasib badan..
but for god sake!
masaalah utama adalah DUIT..
MONEY..
or FULUS.,
nie yang aku nak mengamok nie..,
tah zaman bila lah duit mara aku nak dapat.,
dah lah aku kene meminta duit dari pada FAMA
( well known as father and mother bank)
aku pon tak paham lah ape masaalah dengan HEP kulej nie.,
fak gyle,.da lah mase nak hantsr loan tuh macam bangang.,
ni nak tunggu approval pun satuh hal..,
aku ingat nak pakat reramai gi bakar je pejabat HEP tuh.,
tapi nanty seja je di charge aku ni penjenayah,..
so aku rase the best way is to buat demonstration jew..
dok lelame depan HEP tu.,
pastu reramai pegang banner..
hahaha..
bio padan ngan anggota pekerja kat situh..
muahahahaha....
(ketawa jahat)
tapi sumpah lah..
banyak sangat ketidakpuasan hati aku sebagai seorang pelajar dan juga rakan-rakan seperjuangan aku yang tidak dapat kami salurkan ke channel yang betul..
siot kan..
aku nak je panggil tb 3 ke tb 7 ke..
suo dorang denga keluh kesah pelajar KPTM BANGI nie..
name je kulej tapi attitude mereka maseh menunjukkan mereka tidak profesional.,
bagui lagi cekgu aku tyme sekulah dulu..
whut ever pon...
loan mara tak masuk lagi..,
aku nak makan ape nie weyh?
tulun la ek..
buat tabung tok
pelajar-pelajar desprade KPTM.

No comments:

Followers