Thursday, 22 January 2009

blood..,bloods.,lots of blood..

this time aku online kat perpustakaan kolej.
sumpah besh.,
hari ni ade kempen menderma darah.,
aku pon rase seronok nak menderma.,
tapi aku tak berjaya.,
lalu diri menjadi hampa.,
sedih.,
dan ralat.,
just becouse aku baru pierced telinga aku
2 bulan yang lepas.,
how sad.,
lagi-lagi bila tenguk muke kengkawan yang happy..,
sebab dapat menderma.,
aku je yang tak dapat..
mase ta cukop.,
but nevermind its not the end of the world.,
lagi 6 bulan.,
boleh derma lagi.,
aku taknak kerana ketidak jujuran ku.,
orang lain mendapat habuanya.,
aku redha.,
pasrah.,
dan cuba mengembirakan hati yang lara.,
wah esok jumaat.,
lepas kelas tengaharari aku akan pulang.,
yeay!
mari balik kampung.,.
pasti nya hari ini aku akan.,
terus tersenyum dan cuba bergembira..

No comments:

Followers