Saturday, 10 January 2009

hari-hari yang kurang normal..

ini tyme aku update blog wif my own lappy
besh sial! dapat balek umah online..

aku sampai uma semalam.,
an yet esok da kene balik bangi..
busyuk!
bosan.

hah.!
isu assiment tak siap mesti lah ade.,
bonda terchenta bising suo stop offline,.
bwueeks!
engat aku nak ikot?

urm,.
aku bace paper tadi, semalam dan kelmarin..
isu keganasan israil di gaza adalah tumpuan aku.,
buat pertama kali nya tadi aku berasa sebak.,
dan aku nyaris-nyaris nages ok..

bilakah nasib umat islam palestin ini akan terbela.
kasihan para ibu yang kehilangan putera puteri.,
dan juga para keluarga yang kehilangan orang tersayang..

jau di sudut hati aku yang paling dalam aku memanjat kan doa..

ya allah,.
selamatkan lah meraka rakyat palestin.,
dan laknat lah tentera israel itu..

um..
dunia oh dunia..
sampai bila kekejaman akan berleluasa?
dan sampai bila yang kuat akan terus menindas yang lemah?



No comments:

Followers