Wednesday, 31 December 2008

kehidupan yang biasa..


ni aku update blog tompang lappy org.,
seb die ade brukband..

kulej bermula seperti biasa.,
tiada yang sepesial ataupun luar biasa.,
lecturer da start.,kelas pon dah dapat.,
jadual pon dah update.,
yang penting aku tade kene repeat any paper.,
itu yang aku suke.,
2 hari yang sangat sengsara.,
aku kene uruskan proses add drop subjek.,
walaupun aku takde add and drop any subjek.,
gile gaban penat.,
petang-petang aku tade kelas..
aktiviti aku adelah tidor sampai sampai nak telajak waktu asar.,
haha.,
aku da kene start beli buku.,walaupon loan mara belum masuk..
kene la mintak ikhsan ayahnda aku..,
well bebudak kolej maintain.,
macam tah ape-ape..
and aku tetap sangat kentang..
roomate aku sorang tuh dah lupe jalan balik hostel..
da dua hari tak nampak muke kat bilik.
tah kenapa aku tetibe buleh kene buli ngn peter n yen,.
ah! aku tak paham.,
kenape ek?
haha..
aku rindu kat khairul.
eh kenape aku bagi tawu korunk ek?
aku bosan seb mlm countdown ni aku ta le kua.,
seb ayahnda terchenta ta bagi kua.,
tape esok aku kasi ilang gian..
aku nak kua g shopping.,
lalalala.,
kulej kptm bangi!
tah pape jew.,
kan aku da cakap.,
kehidupan yang biasa.,

No comments:

Followers