Thursday, 2 April 2009

Cut Throat...errrgh..

Penah tak rasa macam kena stab dari belakang?
sakit kan?
sure.,
comfirm sangat sakit.

kalau betul lah kene stab
sekarang ni mesti lah da mampos.
bodoh!

aku sayang kau, dia, kita dan mereka.
tapi apa yang aku harus buat?

memang ini bukan jalan kita,
bukan ini yang aku mintak.

tapi salah sorang dari kita kena pergi,
dan pasti nya orang itu dalah aku,
jangan salah kan aku dengan keputusan ku ini.
tapi jika dia tidak dapat berubah
maka biarlah kaki ini yang melangkah.

aku hanya mampu berdoa,
agar kau di kurnia kan kemudah dan kesenangan hidup,
dan semoga kau dapat graduate on time.
jangan pula dikala kau mendapat masaalah kau mencari aku.

kerana di saat itu pasti nya aku sudah tiada kudrat,
untuk menemani kau menempuhi sebuah lagi episod perjuangan.
maafkan aku sahabat.

maka ini lah kata ptus nya,.
izinkan aku membawa kaki ini melangkah ,
kesebuah tempat dimana bahagia sedang menanti.

2 comments:

Unknown said...

hm..
even kite ade couple,
kawan yg paling best..

even kite ade kawan yg stab back,
kite banzai!!

ngeeeeeee~~

Nazly Mahyunni said...

adoi betol loh..
bukan saja banzai tapi robek hati nya.
kuikui sangat kejam.

Followers