Wednesday, 29 April 2009

you are soo annoying

ouh. semalam adalah first day of exam and its is microeconomy paper oke?
i arrived at the hall at quite early lah, at 8.30 am.
exam start at 9.00 am.
:sleep:
mula-mula gelabah lah kan carik meja aku,.
oke then dah dapat aku pon dudok lah macam orang jakun.:dizzy:
punyalah aku tenga syok-syok menjawab soalan, ade lah kan sorang mamat ni die punya kedudukan ade lah betul-betul meja sebelah aku.
damn! dia selsema oke,.

aku cuba paham, then bapak arh.. die menyedut hingus sangat kuat!!
SROOOT.SROOT.
boleh bayangkan tak? ish sumpah die distract aku,
i kill you if my ECO162 paper macam hampeh oke! gila..
habes tah ape lah aku jawab untok soalan essay aku tu.
aku ade jugak mintak invigilator tukar kan meja aku.
tapi sayangnya tak boleh,
well aku tahu sebenarnya, tapi saja tanya jugak.
ish menyampah sangat aku dengan kau.!

okey change to next story plak.
kenapa ha budak lelaki sekarang ni suka sangat perasaan?
somebody please tell me why.:laugh:

asma bagi tahu aku yang ade lah si polan ni dok sedap kutok kiteorang,
eleh at first tuh mereka yang bagi no fon kat kami,
ade lah jumpa mereka kat satu event nie,
adeh, damn kau orang sangat perasaan lah!
ingat dah bagus sangat lah tu,,
belaja tinggi-tinggi pon mintak:what:LOAN MARA.
hah!

ingat ko hebat? dah lah result tak sebagus mana, mengangur lagi tuh
ade hati nak cakap kami terhegeh-hegeh kat korunk?
memang padan muka korang tade girlfriend lagi sampai sekarang.
macam bagus je.. you all are jerk!!!
nah ade rase macam kena tepek tak? BODOH.
huh. oke. habis satu cerita,.

ni lagi satu..
mesti ke kalau aku wish birthday kat ex boy aku, it means that aku mengharap lagi kay dia?
ape punya mazhab lah ni..
penat-penat aku wish birthday ade ke kau sangka aku mengharap lagi kat kau?
oke you and i are soo 3 years ago.
thats it my dear.:angry:
aduh! kenapa lah dalam masa seminggu ni ramai sangat orang yang buat aku annoying?
ish boleh berambus lah dengan muka korunk yang macam bagus tu.

3 comments:

liyana said...

huhu..sabar dear.. moga habis exam dgn jaya nyer..hihi

Unknown said...

haha..
1st, aku ade di tempat kejadian dimane kaw amat menyampah ngan mamat sakit tu.
2nd, tahu tak mengape! annoying gile si polan tu! bajet cam bagos la? dah la miskin, tua, tak laku, tak ensem, tak hot! bole belah la weyh!
3rd, haha.. tu lagi satu mamat yang perasan.. sabo je la yob!

Nazly Mahyunni said...

kutukan sekali hembus!
syabas otomen.
wakaka.

Followers