Thursday, 23 April 2009

sempit! need space..

arh.. boredem, hatred and homesick.
ala bila la nak habis exam ni?
penat lah duduk kat flat kos murah di teras jernang nie..
lama sangat,
da la jauh dari keluarga dan pembangunan pesat bandar.

awh, by the wat aku nak mengeluh ni..
kecian nye kat aku,.
semalam aku pergi tengok rumah untuk di sewa,.
hal ini kerana aku di arah kan pindah oleh pihak pengurusan flat kos murah desasiswa.
setelah sepurnama mencari akhirnya berjaya!
lokasi rumah yang bakal ku sewa tu adalah di section 7.
not much tapi boleh la,
am apartment,.sweet.
sebab rumah tu macam comel jew.

enough babbling bout the house..
and today aku da lah nak comfirmkan nak sewa rumah tu,.
suddenly,.
jengjengjeng.
tini: korunk, sowri lah aku tak dapat join dok uma sewa ngan korunk. coz aku dok kat kajang ngan uncle aku.

intan: hehe, unty aku pon suroh aku dok je kat umah die.

gosh; if you all kena macam ni ape buat ha?
ade macam nak terejon lombong ke?
sekarang ni beban aku bertambah lagi. aku kena lah cari house mate baru.
uouh, penat deh.


aku ingat lepas satu beban maka dah boleh selesai tapi.,
makin bertambah rupanya.
kesian nye kat yuni kan?

bukan senang rupanya kehidupan orang yang nak belaja ni.
oh tuhan ku,
berilah hamba mu ini hidayah dan petunjuk
dan permudah kan lah jalan ku.

dah la aku takde mood nak study,
luckly aku dah khatam study economy.
tinggal nak start with costing je.
everyday wakeup late, then online pastu merapu, gelak sampai pecah perut.
ish 3x. cam seronok kan?

nope! tak seronok!
cepat lah habis paper, then buleh balik umah.
sucks!

aku cam nak nages jew.

tapi tak boleh la..
anyone nak pinjam kan bahu untuk aku pinjam
saje je nak tumpang sandar,

tak pon tolong hadiah kan aku boypren kew?
hekhek, merepek lak.
saje je., dah lame oke aku single.
yea!

super single.


chilling on chill nite eating chilly ice cream


[yuni sebenanye tension] =((


nampak kan muka aku penat? penat berfikir.



kakulator tu sebagai hiasan jew.



table yang messy sepanjang exam week. he napak partick lah..

picture kat atas ni aku tangkap sesaje jek.,
nak menunjukkan berapa bosan nye hidop ku lately.
exams is getting nearer,.
no worry at all.
ape lah yuni ni kan?
entah lah kepale otak aku serabut..
understood?
S.E.R.A.B.U.T

ADUH!, i wish that i was back home,
beeing such a cry baby and nonsens little gurl.
running in and out of the house with my 2 stupid and wacky brother.
oh korunk. rindu along pade korunk.
kalau lah korunk berdua tahu bertapa besa nya dugaan along kat sini.,
study hard ok my bro?


no CAPTION

1 comment:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.

Followers