Thursday, 23 April 2009

ouh! im impressed..

ouh, oke2..
aku sudah bersedia meletakkan setiap bait-bait dan butiran huruf menjadi ceritera.
selepas makan tadi rasanya aku sudah kembali ceria,
untuk menjadi gila dan pra normal.

ceritanya begini,
aku rasa tiada gunanya aku bermuram dan bersedih kerana ada orang yang membuat 'shit'
dengan aku. maka aku kena mencari alterantif baru lah yea.
terima kasih.

baiklah, kembali ke motif asal aku kembali aktif di blog ini.,
sebentar tadi aku mengonline di myspace dan dengan rajinnya aku membrowse profile kawan ku.
tiba-tiba!
aku ternampak profile seorang rakan yang pernah ku kenal sebagai rakan sekolej.
aku tidak pernah berminat untuk berkawan dengannya..
entah mengapa. kini dia sudah tidak menyambung pengajiannya lagi di kolej,
entah yea kenapa.?

rupa-rupannya mamat ini mempunya talent dalam bermain alat muzik, dia mempunyai band tersendiri, maafkan aku jika salah. mungkin dia juga solo singer.
apa pon lagu-lagu nya yang di upload di myspace sangat sedap di dengar dan easy to go.
gosh mengapa yea aku tidak pernah tahu bahawa dia seorang ahli muzik.

ku harap dia sukses dengan apa jua karier nya..
rasanya tidak perlu aku memberitahu siapakah gerangan yang ku maksudkan ini.
biar aku saja yang tahu, ini kan blog aku.
terima kasih.

1 comment:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.

Followers