Thursday, 7 May 2009

comso,cosmic,cosmos

gila pening today,
aku lepak time square main cosmo world.
bayar agak mahal tapi end up aku naik 3 benda je
bumper car, roller coaster and tah benda yang pusing 360 degree.
:dizzy:

seriously sangat pening.
thrill sangat-sangat, boleh tak imagine when your world upside down?
tu lah yang aku rase, 360 darjah aku terbalik.
aku just pikir nak mati je time tuh.

after turun that gila stuff nah amek kau,
kepala lutut aku begetar and kepala aku pening,.
nasib tak muntah,.

:cry:

hah malangnya aku dah terlalu penat
then aku pon balik lah awal,
lagi pon aku kena balik ampang dah tu naik bus rapid lak kan
memang ramai umat manusia.
dah macam tin sadin ouw.

tapi soo sory no picture yang berjaya di captured seb...
photographer aku tade.
wekwek.
bajet aku ni kaye ek nak pakai photographer bagai.
hihi.

if aku upload ghamba mesti korang dah pulun gelak tengok muka aku pucat tahap
cipan men benda gila tuh.

:laugh:

No comments:

Followers