Thursday, 21 May 2009

work and working

haiseyh..
ini hari budak kat tempat keja aku bikin panas lah.
geramnya.
kadang aku rase cam menyesal jek gatal-gatal carik kerja.
alah aku bukan sengkek sangat pon sampai kene kerja.
oke talking bout the shit pasal budak tempat kerja aku ni, ahh!
dia memang annoying sangat:girl_7:!
dari first day aku masuk kerja lagi. macam bagus lah dia tu, dah lah sombong and tanak bagi kerjasama. ish,.benci kau udin! :mWekk:. and hari ni dia cipta masalah dengan aku pulak. Siot, aku hanya menjalankan tugas, dia pulak sesuka hati je nak men sound-sound aku.
weh elok kau pergi cermin muka kau sana tuh..
ingat bagus sangat lah tu..
ish meluat aku.

from now on aku takan cakap lagi dengan kau.,makhluk.
:mSmoking:
ah tiada faedah nya aku carik masalah dengan orang tak guna macam tu,.unsivilised and no manner.

yea one more thing, last posting aku ade mention pasal senior aku nama dia Azrul tuh,
well aku baru tahu dia ada girlfriend lah.
hihi, watchout lah..
i mean aku lah kena waspada. kawan dengan boyfriend orang ni mengundang masaalah la.

No comments:

Followers