Wednesday, 13 May 2009

noting much for today..

mood aku today sangat oke..:girl_4:
keja aku mestilah bangun lambat seperti biasa.
terasa sangat segar.,but it wont be long until aku dah start kerja.:pandaGeli_12:
jadi aku kena hargai saat terindah ini,
:bofu_48:

esok pasti akan sebuk, lots of things to do..
aku kena ikut ibu pergi bank setel kan lots of stuff, yela nak setelkan hal kereta aku
:bofu_11: so fewdays lagi kereta aku akan keluar..yea..my own car, hehheh VIVA jeh.
but some how its nice what..:girl_4:, then aku nak pi uruskan lesen dan saman aku yang hampeh tuh..ish.
bengang nye,.


:bofu_19:

takpe-takpe, bukan hal besa pon..
uh,.

hah hari ni aku perasan aku kurang gaduh:girl_13: dengan 2 ek monster yang mak aku bela,
aiman and sopi. :bofu_46:, gila jahat pangil adik sendiri monster.
huh, seyes dorang bedua macam monster lah.
kuat makan and kuat gaduh, ahahaha.

pedulik lah dah nasib badan lah jadi adik aku kan.
ngeee.,
kay lah stops here, aku nak tengok televsyen.
dada
:bofu_28:

No comments:

Followers