Sunday, 17 May 2009

work part 1


bila tiada kerja bosan bila dah ada kerja penat,
itu lah ragam manusia kan?
maksudnya termasuklah aku ni jugak.

dua hari dah berlalu, sememang nya kerja sangat penat.
kalau nak di bandingkan dengan belajar.
But its fun and i like it.
:mKening:

senario kat tempat kerja aku,
1. ade ramai staff
2. store yang agak kecik jika di bandingkan dengan previous store
3. kadang busy kadang tidak.
4. ada manager yang okeh dan ada yang tidak.
5. ade senior yang kiut!:mJahat:

ape je yang best sangat kan pasal keja aku ni,
nak tawu?
aku boleh jumpa ramai orang dan banyak ragam, dari situ aku akan nilai lah orang tu.
diffrent level of education will lead to a different lifestyle and also different attitude.

bila kita provide customer dengan servis yang terbaik, dan orang tu hargai nya kita akan rasa sangat puas hati. dan kat situ lah aku capai tahap kepuasan dalam bekerja.
and that what makes i like my job.
kerana aku suka berjumpa dengan pelbagai orang.

paling seronok, aku suka buat pelanggan keliru dengan identiti aku.
diorang mesti tertanya-tanya sama ada aku melayu atau cina.
yeay, mata aku kan sepet.
:girl_16:
its fun.

okeh, now move on to another reason kenapa saya suka kerja saya.
selalu nya kat tempat aku kerja mesti ada senior or supervisore yang comel.
yup comel and hansem, :pandaGeli_09: ahaks.

kat tempat kerja aku kali ni pulak aku nak reveal kan senior aku.
nama dia Azrul,.
yup, kini aku ade reason kenapa aku suka tok pergi kerja.
kalu tade orang ensem kat tepat keje aku, um cam malas lah nak pergi kerja.
it does not means aku ni gatal ae.
just untuk membakar semangat aku je.
sekali lagi aku tegas kan, aku tak gatal yea. cuma nakal je.
:pandaGeli_07:



No comments:

Followers