Thursday, 14 May 2009

selesai,.

okey, today banyak hal telah berjaya diselesaikan.
antaranya,
menghantar resume untuk bekerja, teman ibu pergi bank dan ambil injection thypoid, and also setelkan lesen 'p' aku tuh.
yup! all done today. cayalah.:pandaGeli_05:

aduh sangat sengal lengan aku selepas kene injection, huh.:bofu_24:, then kan aku pergilah jpj untuk setelkan 'p' aku uh and also saman aku, chis rupe-rupenya saman aku tak masuk lagi la.:bofu_08:
sian sih, dah lah jpj tuh bukan dekat pon dengan rumah aku.

okey lah aku malas nak membebel banyak kay, to make it short.,
aku sudah diterima bkerja part time di salah satu restoran berdaftar di bawah syarikat KFC Holdings.:pandaGeli_34: ala atau pun lebih dikenali sebagai PIZZA HUT. means lepas ni bila aku dah start kerja aku takan ada masa lah nak update blog nie,.:bofu_44:. and it also means yang hidup aku akan kucar-kacir sikit lah, kurang masa nak makan:bofu_13:, then masa nak main:bofu_10: dan juga masa untuk bergurau senda:pandaGeli_14:, yelah moo keja lah kata kan.
oke lah, penat lah, jap lagi nak gi tengok televisyen, yuhu ade cite anto malam ni,:bofu_01:.

No comments:

Followers