Thursday, 18 December 2008

Hidup ini terlalu indah buat ku..

Terutama sekali ingin ku ucapkan terima kasih kepada 'abang-abang'ku.,yang sudah ku kenal terlalu lama dan mereka terlalu memahami aku. Oh tuhan! terima Kasih yea atas pemberian mu terhadap ku..,abang yang memahami. Di saat aku bersedih pastinya kamu akan ada untuk bertahan bersama aku,.Sejak di bangku sekolah lagi mereka lah penyeri hidup ku..saat suka dan duka kami kongsi bersama,.cuma aliran kami berbeza., aku tidak seperti mereka gemarkan enjoy dan chaos..hihi, aku agak sekema..tp pada org lain maseh nakal..ponteng kelas adalah hobi..membuli adalah rutin, dan mencarik pasal adalah agenda harian. aku tidak jau berbeza dari mereka..bertemu mereka kembali banyak mengingat kan aku kepada zaman sekolah.,kenakalan yang tidak terbendung.,pastinya kalau ibu baca blog aku dia akan terkejut! takkan dia sangka satu-satunya anak gadis nya senakal ini..well ini lah aku..hidup ku tidak banyak di penuhi dengan kawan perempuan.,semuanya lelaki..adik,aiman,abah,najib,tapa,erry n mereka2 yg lain..pelengkap hidup ku..

aku dibesarkan di dalam komuniti yang banyak bergaul dengan lelaki..dan aku sangat bersyukur.,oleh kerana itu lah aku jadi orang sekental ini..haha..
waktu di sekolah. aku sering menjadi bahan untuk di jeles dan di carik pasal oleh sang gadis yang lain, kerana mempunyai ramai kawan lelaki..sape suruh korang mengedix. kan dah tade jantan nak kawan and law ade pon mesti dorang just nak *bersedap-sedap.. cuba tengok aku,rilek jer.. well abang aku salu bilang aku tomboy,,so? ade aku kesah..? lantak korang lah..sebab itu lah korang nak kawan ngan aku kan? sebab aku tak segedix gurlpren korang..wah sesedap rase aku membidas orang ye? sungguh lancang mulut aku? peduli ape..aku memang mcm ni..do i care lau ade orang tak suka dengan aku? mampos korang lah...dari dulu sampai sekarang ade je orang yang ta suke dengan aku? so? so what? agagaga....

hidup aku sangat simple., gelak,berkawan,family,study untuk mencapai matlamat hidup,melepak and buat orang bingit dengan aku..mungkin bagi kamu yang lelaki pasti akan berfikir berkali-kali untuk jadi kan aku gurlpren kan?..bia lah..lau nak kat aku maka terimalah aku dengan seadanya..aku takkan berubah hanya semata-mata kerana kamu..tapi andai nya aku sudah berjumpa dengan idaman hati pasti nya aku akan berubah..well love life aku selalunya malang,, makeup n breakup..siot kan? belom jumpa yang serasi kowt,..tape pelahan2 lah..dan setiap kali aku menghadapi kebuntuan dalam percintaan pasinya abang-abang aku akn berada di sisi aku untuk memberi nasihat and olso gelakkan aku..cuz aku bongek! tatawa bercinta! ala tapi tu dulu! haha..mereka pasti takkan lepas kan makhluk-makhluk yang datang silih berganti untuk menyakiti jiwa ku..kalau aku mahu boleh saja abang aku meremuk kan muka-muka mereka yang tidak lah sehencem mana! wakaka..tpi malang nya aku tidak sehina itu, membenci mereka yang tidak di takdirkan untuk menjadi milikku..

aku bukan lah selalu berada di antara golongan yang majoriti malah aku lebih selesa menjadi minoriti, di mana aku boleh sesuka hati memangkah dan membenci orang sesuka hati aku namun aku tidak akan mengangu orang yang tidak mengangu hidup aku dan aku suka memberikan pendapat aku yang amat lancang ini tapi aku juga tidak lah suka melebel orang tanpa mengenali mereka....aku tidak rigid, aku cuba menjadi orang yang terbuka..,talk to me about anything,, what? politic,love,sex,world,war? sume aku boleh layan..

secara asas nya,. ade beberapa faktor dalam hidup ku yang sentiasa mengingat kan aku untuk bergembira dan senyum.,walaupun langit itu tidak selalunya cerah,.kadang kala aku lupa dan alpa,.tentang mereka yang sering membahagiakan hidup aku..,kerana mereka aku bisa senyum! gelak dan memekak! sayangnya aku pada mereka-mereka yang pernah memberi sinar dalam hidup ku tidak dapat aku gambarkan dengan kata-kata.

simple words.you guys rock my world!
peace..
keep laughing.

No comments:

Followers