Sunday, 28 December 2008

the sounds from inside




Aku rindukan nya...


Aku juga turut geram dengan sikap nya...

Mungkin aku tidak serasi dengan nya...



Itulah kata-kata yang sering menikam hati dan jiwa ku, sampai kapan harus aku berjuang dengan perasaan sebegini.?

Marah dan kecewa sering menyelubungi benak ku,.memang nyata aku tidak dapat membohongi diri ku.,aku amat merindui dirinya..

Tapi sampai bila harus aku memendam rasa?
Mungkin aku terlalu ego?
Atau dia terlalu tetap dengan pendirian nya?

Nyata aku dan dia maasih belum cukup mengenali..,
Hingga aku rasa tiada keserasian dalam diri kami berdua.,
Dan aku hampir tersungkur dalam menilai tentang siapa dirinya.,

Ingin sekali aku menghentikan segala kekusutan ini.,
Dan memutuskan perhubungan ini.,
Tapi.,
Aku tidak harus melarikan diri dari masaalah..,
Dan tiada masaalah yang tiada jalan penyelesaian..


No comments:

Followers