Sunday, 7 December 2008

Percutian Ku Di PD

Aku bergerak dari jb on 4th December 2008 on 9.00am. Urm konon-konon aku nak tido sepanjang perjalanan tapi sudah nye tak jadi sebab adik aku yg bedua tuh sangat la memekak!!
harharhar...lateron aku kat pagoh mak aku lak yg nak tido soo aku lah yg tukang drive nye..so all the way to pd aku lah driver..whoa! syok!



muke aku sangat borink dgn adik2 aku yg memekak kt blakang tuh..
(front: aku back:saufie)

Well all the way to pd was all wet.,hujan selebat-lebat tidak..aku pon drowzy n nantok! tp seb adik aku yg bising2 jadi aku pon ta la sgt ngantok.(bahaye kan aku drive ngantok?) sebat habis
Sepanjang aku kat sane aku dok men pantai.,men panas.,men hujan..kalah bebudak!



ini kazen aku n adek dye..teruja nak g beach!
(left: ila right: kak ngah)

Well pada aku beach pd boley la tak sangat superb..aku bg 7 out of ten..not much yang aku dpt wat..agak bushyan law tade kazen aku..



menjejak kan kaki di
air laut



she sell seashell by the seashore



adik-adik ku menghavoc kan lagi vacation
(left: aiman right: saufie)



ini jam sula maw titow



sumpah ini tyme sangat panas



aku tangkap pic ni tanpa pengetahuan aiman



when kaki should be together


ila n buainya..haha



lagi-lagi aiman



hah kantoi aku men playground



aku kempunan nak men buai sebenanye nih..

da tataw maw cite ape lg.,so dats ut i guess..

1 comment:

Unknown said...

apsal x ajk aku??

siot r ko..

x maw tawan!

;'(

Followers